Vés al contingut

Memòria anual del VHIR 2013

30/09/2014

20 anys compromesos amb la teva salut

Us presentem, per tercer any consecutiu, l'aposta del VHIR per comunicar els seus resultats científics de l'any 2013, la "http://annualreport2013.vhir.org/" memòria multimèdia. A més de la "http://annualreport2013.vhir.org/annual-report-vhir-2013.pdf" memòria en paper, el nou format aporta modernitat i agilitat, amb vídeos i imatges que ajuden a explicar el que hem fet durant aquest any, que aquesta vegada coincideix amb l'inici del 20è aniversari del VHIR. La memòria multimèdia inclou un recorregut pel que ha fet cada àrea, amb "http://annualreport2013.vhir.org/research-areas/" vídeos dels seus 10 coordinadors o portaveus, que expliquen l'activitat dels diferents grups del seu àmbit científic. A més, els membres del Comitè Executiu de Recerca (CER) del VHIR i el gerent de l'HUVH, el Dr. José J. Navas, "https://www.youtube.com/watch?v=l24yWJVmtEY" repassen els avenços institucionals i les principals fites de l'institut, posant especial èmfasi en la celebració dels 20 anys. Així mateix, podeu trobar vídeos de dues cites importants, "https://www.youtube.com/watch?v=nDyEAcQJ80E" el concurs d'innovació i el nou "https://www.youtube.com/watch?v=VvRpa5dOmIk&feature=youtu.be" Màster en Recerca Translacional Biomèdica del VHIR. I com és habitual, el millor de l'any, amb les principals "http://annualreport2013.vhir.org/facts-and-figures/" dades de producció científica i les "http://annualreport2013.vhir.org/highlights/scientific-highlights-in-the-media/" descobertes més importants del nostre personal investigador, així com els "http://annualreport2013.vhir.org/facts-and-figures/scientific-and-technical-support/" resultats de cadascuna de les unitats que donen suport a la investigació. Recordeu els enllaços: "http://annualreport2013.vhir.org/" - "http://annualreport2013.vhir.org/" Memòria multimèdia 2013 "http://annualreport2013.vhir.org/" "http://annualreport2013.vhir.org/annual-report-vhir-2013.pdf" - Memòria paper 2013

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

El Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus és un parc sanitari de referència mundial on assistència, recerca, docència i innovació es donen la mà.