Vés al contingut

Memòria Anual del VHIR 2016

memoria_VHIR_884

18/09/2017

A l'edició multimèdia del nostre informe anual, hem inclòs els vídeos sobre les publicacions més importants del 2016, d'acord amb les votacions dels nostres principals investigadors.

Presentem, per sisè any consecutiu, l'aposta del VHIR per comunicar els seus resultats científics i institucionals de l'any 2016: la http://annualreport2016.vhir.org/" memòria multimèdia. A més de la http://bit.ly/2ynyvqE" memòria en paper, el nou format continua aportant modernitat i agilitat, amb vídeos i gràfics que ajuden a explicar el que hem fet durant aquest període de 12 mesos.Una vegada més, a l'http://annualreport2016.vhir.org/" edició multimèdia del nostre informe anual, hem inclòs els http://bit.ly/2xbvlGh" vídeos sobre les publicacions més importants del 2016, d'acord amb les votacions dels nostres principals investigadors. Alguns dels autors d'aquestes publicacions juntament amb el Director de VHIR, el Dr. Joan Comella, i el Gerent de l'hospital, el Dr. Vicenç Martínez Ibáñez, han fet un repàs per als dos avenços més importants a nivell institucional de 2016: la creació del http://bit.ly/2xKSylD" Campus Vall d'Hebron i el començament del projecte de http://bit.ly/2f598Bj nou edifici de recerca.Finalment, la Memòria Anual del 2016 també conté, com sempre, les http://annualreport2016.vhir.org/facts-and-figures/research-activity/publications/" principals dades i gràfics de producció científica, http://annualreport2016.vhir.org/facts-and-figures/vhir-statistics/human-resources/" recursos humans i http://annualreport2016.vhir.org/facts-and-figures/vhir-statistics/economic-summary/" afers econòmics, així com els resultats de cadascuna de les unitats que donen suport a la recerca.http://annualreport2016.vhir.org/" Consulta la memòria anual del VHIR en aquest enllaç.

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

El Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus és un parc sanitari de referència mundial on assistència, recerca, docència i innovació es donen la mà.