Vés al contingut

Memòria Anual del VHIR 2017

memoria_2017_884

13/09/2018

Per setè any consecutiu, presentem l'aposta del VHIR per comunicar els seus resultats científics i institucionals de l'any 2017.

Presentem, per setè any consecutiu, l'aposta del VHIR per comunicar els seus resultats científics i institucionals de l'any 2017: la http://annualreport2017.vhir.org/" memòria multimèdia. El format digital continua aportant modernitat i agilitat, amb vídeos i gràfics que ajuden a explicar el que hem fet durant aquest període de 12 mesos.Una vegada més, a l'http://annualreport2017.vhir.org/" edició multimèdia del nostre informe anual, hem inclòs els https://www.youtube.com/playlist?list=PL3dpwkErOgv7tzsYoGuxFyFT2HeRn3Q_n" vídeos sobre les publicacions més importants del 2017, d'acord amb les votacions dels nostres principals investigadors, el https://www.youtube.com/watch?v=sY-3S0nWVEw" projecte arquitectònic del nou edifici,http://annualreport2017.vhir.org/editorials-from-our-directors/" l'opinió dels nostres directors i un https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=AxyE1u3q9UI" resum del nostre lideratge en assaigs clínics. Finalment, la Memòria Anual del 2017 també conté, com sempre, les http://annualreport2017.vhir.org/facts-and-figures/research-activity/publications/" principals dades i gràfics de producció científica, recursos humans i afers econòmics, així com els resultats de cadascuna de les unitats que donen suport a la recerca.http://annualreport2017.vhir.org/" Consulta la memòria anual del VHIR en aquest enllaç.

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

El Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus és un parc sanitari de referència mundial on assistència, recerca, docència i innovació es donen la mà.