Vés al contingut

Memòria Anual del VHIR 2021

Memoria Anual VHIR 2021

28/06/2022

Presentem l’aposta anual del VHIR per comunicar els resultats científics i institucionals del 2021 amb un format i disseny renovats.

Un any més, presentem l’aposta del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) per comunicar els seus resultats científics i institucionals del 2021: la memòria multimèdia. En aquesta ocasió, renovem el seu disseny, tot fent referència a les imatges científiques que els investigadors i investigadores obtenen en el seu dia a dia al laboratori. A partir d’ara, es presentarà el mes de juny, després de la seva aprovació al Patronat del VHIR en la seva primera reunió de l'any.

L’informe també presenta canvis quant al seu format, que complementa les dades més rellevants de l’any amb apartats de narrativa que destaquen algunes de les principals novetats en assaigs clínicsprojectesinnovació, així com la renovació del segell HRS4R en recursos humans, la presentació del Pla Estratègic 2021-2025 i l’acte de col·locació de la primera pedra del que serà el nou edifici de recerca de Vall d’Hebron.

Enguany, a l’editorial del nostre director, el Dr. Joan Comella explica els avenços en la construcció del nou edifici de recerca i les principals fites aconseguides durant un any encara marcat per la pandèmia de la COVID-19. Destaca el fet d’haver superat, per primer cop, els 11.000 punts de factor d’impacte en les publicacions, i la participació en nombrosos assaigs clínics. En aquest sentit, s’emfatitza la importància de la implicació dels pacients en la recerca des de la perspectiva d’una família que explica com la investigació ha millorat la vida del seu fill amb distròfia muscular de Duchenne.

Un cop més, l’informe anual inclou tres vídeos de les publicacions més destacades de 2021 d’acord amb les votacions dels nostres investigadors principals. També s’hi troba un resum de les notícies més importants publicades durant l’any, tant científiques com institucionals.

Finalment, la Memòria Anual del 2021 també conté, com sempre, el resum d’activitat dels grups de recerca i les principals dades i gràfics de producció científica, recursos humans, afers econòmics i de les unitats que donen suport a la recerca.

Consulta la Memòria Anual del VHIR en aquest enllaç. També pots descarregar la versió imprimible amb un resum de les dades principals.

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

El Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus és un parc sanitari de referència mundial on assistència, recerca, docència i innovació es donen la mà.